Træn, løb og spis sundt i 2021

Vil du i bedre form i 2021, så er der her en hel del råd at hente

Først og fremmest vil jeg introducere dig til Nettofitness.dk. Her finder du det bedste udstyr til træningen. Om du så har brug for småt træningsudstyr eller et løbebånd er helt op til dig. Du finder et stort udvalg på hjemmesiden og blandt andet finder du også en helt genial romaskine via dette link https://nettofitness.dk/p/abilica-winrower-romaskine

Men hvad kan man ellers gøre for at komme i god form? Jeg har samlet de bedste råd her, til mere velvære og en bedre form. Ens mål kan være forskellige alt efter vægt, højde og udseende. Men man kan altid forbedre sin form og fysik og uanset hvad, så kommer vi ikke udenom at motion er essentielt for en sund livsstil. Om du så bare går en tur eller løber den er underordnet, men det er enormt vigtigt for dig som menneske at bevæge dig på daglig basis. Bevægelse er ikke nok. Man skal også indtage frugt, grønt, fibre, proteiner, sundt fedt og så skal man sove nok. Der er intet der udelukker det andet. SÅ kom igang!

De bedste råd til nemmere at leve sundt i en travl hverdag. 

Vil du gerne leve sundt, men lever et sindsygt travlt liv enten med familie eller en karriere som tager alt din tid. Bare rolig. Her er nogle nemme tips, til hvordan du kan leve sundt i en travl hverdag. 

  • Sov ordentligt og længe nok. Forsøg at sov kl. 22-06 og så forsøg et par gange om ugen at lægge en 30 minutters intensiv træning ind om morgenen. På den måde kan du nå det og får det overstået inden der kommer for mange undskyldninger ind i løbet af dagen.
  • Hvis du allerede møder på arbejde 07.00, så forsøg at vågne lidt tidligere nogle dage. Forsøg også lave din frokost klar dagen før, så du sørger for at få en masse grønt med i madpakken. Du kan også gøre det, at du forbereder en smoothie, ved at lægge alle grøntsager og frugter klar og propper det lynhurtigt i blenderen og dermed tager din morgenmad på job. En god proteinsmoothie er bedre end en croassant eller kage på arbejdet. 
  • Sørg for at planlægge din dag og dine måltider. Lav en madplan for ugen, så du ikke handler alt muligt unødvendigt ind, men sørger for at handle ind til et sundt og solidt måltid. 

Skriv et svar